2012. február 22., szerda

9. Események I. Vendégszerzőm tollából.....

... pontosabban ceruzájából.

Igértem régebben, hogy a téli vakációról majd részletesebben beszámolok. Könnyű volt nekem, hiszen bíztam abban, hogy mostantól már más is ír naplót a családban. Mert kellett neki. Mert téli szünetre semmi más lecke nem volt (!).
Tisztelt Tanító néni mindenkinek ajándékozott egy nagyalakú spirálfüzetet, ráírt mindenkinek egy-egy személyre szabott mondatot, s megkérte, hogy minden napjáról számoljon be.

Sajnos arról nem tudtam, hogy a téli vakáció után a füzetet bekebelezi, s csak a mostani februári szünetre adja majd vissza, hasonló céllal.

Így viszont kaptam magam, s gyorsan "rálőttem" a kamerával, hogy megelevenedjen Előttetek is Nagy Samu téli vakációja.

2011. December 19. -től 2012. Január 7.-ig.

Fogadjátok szeretettel kedvenc vendégszerzőmet:)



















4 megjegyzés:

  1. Vannak olyan olvasóid, akik nem beszélnek angolul, azt most fordíthatom majd az egyiknek. Nem volt ez fair. :)

    Ellenben tegnap este olvastam még odaát a fotóknál, és fel is merült a kérdés bennem, miért nem magyarul ír Samu naplót. Megvan a válasz! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó mozgalmas szünetetek volt! :)

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsi: Sajnos, most kezdtem észre venni, hogy Samu angolja elhúzott a magyar elől........ FŐleg az olvasás, írás területén. De vszeg ez igazából normális, mert sokkal többet gyakorolja az angol olvasás-írást, én meg nem kínzom. Majd ha otthon leszünk.....!
    Eszter: Bizony, és most is az van, csak én fáradok el estére de nagyon:)

    VálaszTörlés
  4. Pedig te is rávehetnéd, hogy a heti történéseket leírja magyarul egy naplóba, ami szép emlék is lesz, ráadásul a magyart gyakorolhatná. :) És lenne kitől olvasni, hogy mi is van veletek, ha már te ritkán írsz. :)

    VálaszTörlés