2013. január 24., csütörtök

27. Ünnepeink- Fotóblog 2.

December 16-án megjött Laci Papa, de már ezelőtt megkezdődött az ünnepeldi a Hanukkával.


Itt az első esti gyertyagyújtás látható. Három Hanukkiával (hanukai gyertyatartóval) és sütőben sült fánkkal, amit Lillus előtt láthattok.

 Ezévi extra gyertyatartó: tengeri sün páncéljából készült.


Az est fényponjta a keringőzés volt, nagyon élveztük!


Aztán jött a Karácsony is Laci papa tiszteletére, melynek estéjére mandulás halat készitettem.


Szép csendélet:  Karácsonyi csillagszóró, Laci és az ajtónk felett található Dávidcsillag:)





Szilveszterkor a helyi McKay's étterembe mentünk, finom volt és elegáns.

Újévkor immár hagyományosan meglátogattuk a Sand Beachet is, ahol kb. -10 fok lehetett, de azért fürdőzött néhány őrült helyi:)
 Természetesen az évkezdettel jött el az ünneplések egyik csúcspontja a csajok 6. szülinapja! Tortáik nem voltak trendik. Néhány szuperanyu blogot nézve kissé restellem bevallani, hogy sem nem gluténmentes, sem nem paleo nem volt a tortájuk, hanem mindkettő hagyományos kalóriabomba: Grétié almás-mákos, Lillusé pedig tripacsokis.

Aznap, 7.-én este a két lány külön balettműsort rendezett számunkra. A fenti kép kb. este fél 9 körül készült, máskor ilyenkor már egy órája szundi van:)

Ahogy közeledett a lányok szülinapja komoly gondolkodóba estem. Ódzkodtam egy nagy buliszervezéstől, de szerettem volna valamilyen emlékezetes dolgot nyújtani nekik. Így esett a választás a szigetünkön lévő Willowind farmra, ahol lovakat tartanak terápiás lovaglás céljára (mozgássérült és értelmi fogytékos gyerekek  részére). David, a lovarda vezetője nagyon készséges volt, mikor elmondtam neki a tervemet. Végül minden gyerekem meghivhatta egy barátját és 6 kisgyerek érezte magát nagyon klasszul szerintem.







1 megjegyzés:

  1. Utólag boldog hannukát, karácsonyt, újévet ééééés boldog szülinapot a csajsziknak! :)

    VálaszTörlés