2012. július 29., vasárnap

20. Mézeshetek újratöltve


Miben különbözött ezen majd’ három hét minden egyéb másik héttől?
Találd ki:

1. Volt, hogy csak reggel fél kilenckor keltünk - óh, minő lustaság!
2. Voltunk moziban, színházban, sőt nyolc év után táncolni is!
3. Szinte minden nap tudtam sportolni, sőt Gábort is rávettem egy párszor! Heti 3 futás, 1-2 úszás, 1-1-1 bringa, röpi és kirándulás is megvolt.
4. Lehetett éjszaka sokáig fennmaradni, nem törődni a holnappal/másnappal....:)
5. Szabadott roppant egészségtelen ételeket nassolni anélkül, hogy bizonyos kiskorúak ránkszóltak volna.
6. El tudtunk szabadulni egész napos bringaturára.
7. Az előbbi pont előfeltetelere is képes voltam: két esztendő után rendbehozattam az it vételezett kerékpáromat és elkezdtem használni!
8. Lehetett sokat dolgozni... Az uszodában 6 napot nyomtam, mig a szállodában 5 napot hetente. Előfordult hogy egy vasarnap 10-2ig az uszodában voltam, majd 3-11-ig a szállóban, s másnap reggel 8-11-ig ismét az uszodát vigyáztam........ Utána nem kellett engem altatni, mondhatom.
9. Lehetett napközben olvasgatni, rendet pakolászni, szabadon szerelmeskednií.:)
10. És főleg: lelkiismeretfurdalás nélkül csinálni a NAGY SEMMIT:)
Kérdés tehát, hogy ezt mi is tette lehetőve?
Hát persze, hogy a purdék vállalása. 
Hogy ezt pedig kik tették lehetőve?
Megmondom: akik bevállalták a rosszaság kölkeinket erre az időre Budapesten:) Tehát köszönet illeti szüleinket és tesóinkat és barátainkat! Puszik nektek sokszor!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése